Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації у такий спосіб:
1) надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10014, м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 1, Департамент фінансів Житомирської ОДА (каб.512);
2) надати звернення до сектору організаційної роботи та діловодства за адресою: м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 1, Департамент фінансів Житомирської ОДА (каб. 510, 512);
Години роботи Департаменту фінансів:
понеділок-четвер: з 08:00 до 17:15
п’ятниця: з 08:00 до 16:00
обідня перерва: з 13.00 до 14.00
Контактний телефон:
(0412) 42-22-92
3) звернутися особисто до посадових осіб Департаменту фінансів відповідно до графіку особистого прийому. Особистий прийом громадян під час військового стану здійснюється за попереднім записом. Контактний телефон: (0412) 42-22-92;
4) надіслати електронне звернення на електронну пошту: post@depfin.zht.gov.ua
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається”.
Інформація про можливість оскарження дій посадових осіб щодо результатів розгляду звернень громадян
Згідно із ст. 15 Закону України «Про звернення громадян» рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про звернення громадян», скарга на рішення, що оскаржувалося, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.
Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.
Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина, може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.
Окрім вищого органу, скарга може подаватися до органу, який контролює дотримання Закону України «Про звернення громадян», зокрема до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Згідно із ст. 28 Закону України «Про звернення громадян» контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян відповідно до своїх повноважень здійснюють Верховна Рада України, народні депутати України, Президент України, Кабінет Міністрів України, Уповноважений з прав людини Верховної Ради України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі комітети, депутати місцевих рад, а також міністерства, інші центральні органи виконавчої влади щодо підпорядкованих їм підприємств, установ та організацій.
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» Уповноважений приймає та розглядає звернення громадян України, іноземців, осіб без громадянства або осіб, які діють в їхніх інтересах, згідно із Законом України «Про звернення громадян».
Звернення подаються Уповноваженому в письмовій формі протягом року після виявлення порушення прав і свобод людини і громадянина.
За наявності надзвичайних обставин цей строк може бути подовжений Уповноваженим, але не більше ніж до двох років.
Додаткова інформація для громадян
Для більш оперативного вирішення проблемних питань громадяни можуть звернутися на «гарячу лінію» посадових осіб Департаменту фінансів відповідно до графіку прямих телефонних ліній з актуальних питань діяльності Департаменту фінансів облдержадміністрації
Інформація про розгляд звернень громадян за 2024 рік |
|
|