На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та для забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, в департаменті призначено відповідальну особу з питань доступу до публічної інформації - завідувача сектору організаційної роботи та діловодства Семенюк Т.А. (тел.42-22-92).
Нагадаємо, що відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень.
Для отримання публічної інформації, розпорядником якої є департамент фінансів, необхідно подати відповідний запит на інформацію:
поштою – на адресу: Департамент фінансів Житомирської облдержадміністрації, майдан ім. С.П.Корольова, 1, к. 510, 10014 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»);
телефоном - за номером (0412) 42-22-92,
електронною поштою - за адресою: post@depfin.zht.gov.ua.
Письмовий запит подається в довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яка надається в каб. № 510 або яка розміщена на офіційному веб-сайті Департаменту фінансів.
Запит на інформацію може бути подано особисто до Департаменту фінансів (каб. № 510) в робочий час з 8 год. до 17 год. 15 хв. (обідня перерва з 13 год до 14 год).
Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.

Публічне громадське обговорення проєктів наказів Дпартаменту фінансів
«Про затвердження Порядку відшкодування та Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації»
|
|
«Про затвердження Порядку складення, подання та розгляду запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, та Форми для подання таких запитів» |
|

Перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних
Порядок
складання, подання, опрацювання запитів на публічну інформацію, що надходять до департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації,
та надання відповідей на них
|
|
Форма запиту на публічну інформацію |
|
Перелік відомостей, які містять службову інформацію, що утворюється або знаходиться у володінні, користуванні чи розпорядженні департаменту фінансів обласної державної адміністрації |
|
Наказ від 31.05.2018 № 60 "Про призначення відповідальної особи з питань доступу до публічної інформації" |
|
Інформація про режим роботи Департаменту фінансів |
|
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію 2024 |
|
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію 2023 |
|
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію 2022 |
|
Положення про департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації |
|
Регламент роботи департаменту фінансів |
|
Склад колегії департаменту фінансів |
|
Структура департаменту фінансів |
|
Довідник телефонів департаменту фінансів Житомирської ОДА |
|
|