На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та для забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, в департаменті призначено відповідальну особу з питань доступу до публічної інформації - завідувача сектору організаційної роботи та діловодства Семенюк Т.А. (тел.42-22-92).
Нагадаємо, що відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень.
Для отримання публічної інформації, розпорядником якої є департамент фінансів, необхідно подати відповідний запит на інформацію:
поштою – на адресу: Департамент фінансів Житомирської облдержадміністрації, майдан ім. С.П.Корольова, 1, к. 510, 10014 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»);
телефоном - за номером (0412) 42-22-92,
електронною поштою - за адресою: post@depfin.zht.gov.ua.
Письмовий запит подається в довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яка надається в каб. № 510 або яка розміщена на офіційному веб-сайті Департаменту фінансів.
Запит на інформацію може бути подано особисто до Департаменту фінансів (каб. № 510) в робочий час з 8 год. до 17 год. 15 хв. (обідня перерва з 13 год до 14 год).
Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
Перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних
Порядок
складання, подання, опрацювання запитів на публічну інформацію, що надходять до департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації,
та надання відповідей на них
|
|
Форма запиту на публічну інформацію |
|
Перелік відомостей, які містять службову інформацію, що утворюється або знаходиться у володінні, користуванні чи розпорядженні департаменту фінансів обласної державної адміністрації |
|
Наказ від 31.05.2018 № 60 "Про призначення відповідальної особи з питань доступу до публічної інформації" |
|
Наказ від 12.04.2018 № 52 "Про встановлення режиму роботи працівників департаменту фінансів" |
|
Звіт про надходження запитів на інформацію 2021 |
|
Звіт про надходження запитів на інформацію 2020 |
|
Положення про департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації |
|
Регламент роботи департаменту фінансів |
|
Склад колегії департаменту фінансів |
|
Структура департаменту фінансів |
|
Довідник телефонів департаменту фінансів Житомирської ОДА |
|
|